det var kung fast inte hela vägen

Okej kvällen igår var mer än nice fast det slutade inte som en kung!

Allt började med att jag och Rebecka fixade oss och tog några glas innan vi stack till Filip Nordmark (min älskade bästavän!) Där det var mer än ös! Svin skoj + att jag träffade några nya polare där, jätte trevligt :) Dels Markus/Marcus (?) Fors där, han var jätte trevlig och gav mig genast några små komplimanger om mitt utseende, love it!

Synd nog så var vi tvungen att dra därifrån för att Filips farsa skulle komma hem och då stack vi till bromsgatan där jag träffade Magnus Johansson, snacka om chock! Han har ju nämligen flyttat till Gotland, men det var trevlig och vi hade det jätte roligt, dock så kommer jag inte ihåg så mycket av det vi snacka om men jag kommer bara ihåg att vi skrattade som fan! :D Sedan var Hento, Ante, Sony, Julia, Emmy, Ragge och några till som jag kände igen. Det var svin skoj, synd att vi var tvugen att dra därifrån men vi drog mot staden iallafall, till manuella där vi käkade pizza, gott! :D Och det kom ännu fler dit, dels Tobias Keskitalo, min farbror Mats-åke Rönnebro (18år så alla vet) Tommy kom även dit, och hela miit gäng satt där men vi hade tappat bort en del av dom innan vi stack mot bromsgatan, så jag fick vara utan min Rebecka :( hon drog hem men fick besök så jag behöver inte ha någon ångest utav att jag bara lämnade henne så att hon gick hem och var där i sin ensamhet.

Sedan skulle vi till Viktor Stenmark (?) men han bor på steinholtzgatan där min gammelmormor bodde förut . Det tog emot så jag kunde inte gå in på det kvarteret så jag sneade totalt och började gråta eftersom att hon hade dött ganska nyligen. Så Filip tog hand om mig, så fin som han är, älskar honom! Det blev inte så mycket bättre så både jag och han drog hem till honom för att det var så kallt. Han slog på en film men vi snackade mer än vad vi kollade på filmen, det behövdes verkligen kan jag säga, fick verkligen tala ut rejält och veta om att han fanns där hela tiden. Sedan gick det åt helvete, vad nämner jag inte men jag kan säga att det handlar om att kunna lita på en annan kille som jag fick höra lite grejer om. Jag vet inte vad jag ska tro, jag vet om att Filip aldrig skulle ljuga för mig men den andra killen har stått mig nära men inte riktigt så nära. Hela vägen hem igår gick jag och funderade på om det var sant. Men eftersom att jag är en bra kompis så tänker jag inte berätta för någon eftersom att jag lovade Filip det. Men jag gick iallafall hem eller dit jag skulle sova för jag ville inte vara kvar och det var nog bäst så.

Kom hem där vid 5 på morgonen, snackade lite med Rebecka tills hon gick och la sig med Martin. Sedan gick jag också och la mig. Idag klockan 10 (?) tog jag och ringde farsan och bad han komma och hämta. Så nu sitter jag´i Jukkas och håller på att tagga lite smått för det blir nämligen utgång idag också! (y)

Bilder ifrån kvällen kommer nog när jag är tillbaka ifrån Kiruna. Men bilderna verkar inte funka på den här datan och inte Christians heller så ni får klara er.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0