Baby let's go!

Kollade nyss på en äventyrs film och typ i varje scen så gjorde dom något jag hade velat göra som till exempel falla hur länge som helst utan att slå i någonstans, snacka om härligt! Morsan; "varför blir du inte skådespelare då?" Som om att det inte är något jag vill då? Klart jag vill! :) Hade velat vara med om något jätte coolt!

Mitt lilla äventyr startar iallafall om 12 dagar, och jag längtar så stort! Snacka om att det kommer att bli röj som faa-an! :D Älskar livet allt för mycket ibland men det är bra (y)

JAG VILL HA SPÄNNING I LIVET, GIVE ME!

Måste nog skaffa mig en kille som är super agent som måste fara runt i världen och göra värsting uppdragen som jag får hänga med på, det hade varit något :) Eller så kan min dröm bara gå i uppfyllelse och så är det typ 3 år framåt i tiden och jag är på g att flytta till NEW YORK det hade varit något om nåt! :D Alla har sina drömmar och jag vill att min ska bli som jag önskar!

Varför kan man inte bara vara 18 bast och så fixar allting sig, det hade varit så perfekt och helst nu till det som kommer hända under lovet :)

DRÖMMARDRÖMMAR, DRÖMMAR!


CRAAAZY SHIIIET!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0