Tv för hela slanten!

Just nu är det desperate housewives och jag sitter och skriver ett kort inlägg nu i pausen :)

Hinner dock inte skriva så mycket så jag tar och beskriver dagen lite kort.
Skola till halv 3 och jag var hemma 3, lagade mat, diskade och sedan gick jag till konsum för att möta upp Tobias Jonsson, trevlig kille men jag hade lite beslutångest ifall jag skulle träffa honom, det finns en väldigt stor skillnad mellan oss och det var just därför. Men det var trevligt att vara med honom och det är ju bra :) Seda kom jag hem, pluggade lite matte för jag har prov imorn, inte nice! Sedan kollade jag upp en sida där jag ska söka jobb och nu kollar jag på tv och det är toppen :D

Men jag måste sluta nu för jag ska hinna gå på toa innan det börjar igen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0