sov dags!

Nu är det såhär att jag tänker försöka vara extremt pigg imorn eller ja, nästan åtminstone :) Har kollat bland mina kläder och lite "rockstyle" hade jag där inne, men det måste bli så mycket mer tycker jag ;) Men just nu är stilen lite hemlig och jag har min nya förebild att följa, vilken lycka ;)

Fast jag kan egentligen inte sova än, måste läsa minst en(!) sida i boken Dear nobody det hade varit rätt så bra. Boken har kring 150 sidor och jag har läst till sida 32, yes(!) och den ska vara klar läst till denna vecka men förhoppningsvis så hinner jag klar med hela boken, iallafall i nästan i tid ;) hehe. Kan säga att engelska böcker suger mer än svenska, precis som disney filmer :)

Nä nu måste jag skärpa mig så hare och sovgott!

Men först bjuder jag på en bild my sexii läsare ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0