snart är denna vecka också slut

Jag gillar det skarpt! Eller nej, jag gillar det ännu mer än så! HELG ÄR (yyyy)x10! Det känns så just nu, men det är nog för att jag tycker att fredagar i skolan är hopplösa. Engelska och Esv, okej, Esv är roligt men inte engelska(!) och så ska vi ha engelska B också, SUCK.. OCH matte B, kill me!
Det enda roliga på skolan är rasterna, esv och jag får inte glömma idrott. Det är isåfall dom där men egentligen så är alla lektioner och raster och vafan det finns lika roliga, för dom i min klass+ mig springer jämt omkring och leker, snackar eller något annat roligt. Ännu en gång, JAG ÄLSKAR MIN KLASS! :D

Har att ta mig igenom två lektioner imorn och det går förhoppningsvis fort, för nu ihelg ska jag åka till mami och jag struntar ifall hon jobbar eller inte för mina syskon är ju iallafall där, helst min söta syster Josefin! :D


Puss på dig! - http://josefiinheedlund.blogg.se

Sedan har jag ju även en del saker att göra där hemma hos morsan så det är lika att åka dit :)

Men nu ska jag ta och fixa mig för sängen

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0