Out of control

YEAH, I'M CARZY!


Roligt att kolla gamla bilder, det är en skillnad ifrån då och nu, vilket är tur för man ska bli snyggare med åren! ;)
Jag lär ju ha lyckas väldigt bra och mitt sjävförtroende är på topp, tack för alla komplimanger ifrån olika personer, I'm stronger now!

Kan inte tänka mig att jag var en blyg lite flicka som knappt kände någon i staden Kiruna, det måste ha varit hemskt! Tur att jag har glömt hur det är! :) Fast jag tror inte någon kan se mig som blyg, oärlig och helt perfekt för jag är den där lilla galna esteten nu! :D ME LIKE! Jag är en på toppen men det är tack vare dig, du släppte in mig i livet och vi fixade det hela - Tack Tobias Keskitalo!
Har även ni tänkt på att man blir starkare av såna där personer som snackar skit? Nu förtiden vet jag ju om att de är avundsjuka och jag bryr mig inte ett skvatt, jag är kingen men K:et! Medan dom flesta andra är kingen utan K:et! Men bråk, tårar och en massa funderingar, det är egentligen en bra sak, eller kanske inte just då men efteråt, oj vad man är stark pyskiskt!
Oj vad min blogg blev extermt positiv, men det är ju enbart bra, det ska vara roligt att läsa den och jag tror att att jag kirrar det med så pass många läsare, jag love er!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0