när vi sågs första gången

Just nu sitter jag här i min säng, nyduschad, duschade i 50 minuter, den ni ;) Det var jäkligt skönt om inte annat och mitt hår behövde verkligen en hårinpackning och det kirrade jag (y) :)

Min dag har som valigt inte bestått av så mycket egentligen men det är rätt skönt ändå :) I skolan hade vi först esv och det var lugnt och skönt + att vi fick se en massa youtube-klipp med massa olika estetiska uttryck. Det var rätt farscinerande faktiskt, rätt coolt för den delen. Skulle ha visat er något klipp men kommer inte ihåg vad dom hette, haha. Men vi fick även se massa bilder som Sandy Skoglund hade gjort, det var svin coolt!


Gissa vad bilden är gjord av!
- Ostkrokar! Snacka om grymt gjort.


denna bild är gjort av ägg.


popcorn!

Snacka om grymt och ingenting av detta är gjorde i fotoshop, nice men det måste ha varit svin jobbigt att fixa allt detta :o :)

Efter esv blev det mat och sedan drog vi mot Skönsberg för att vi skulle kolla på en teater "medea" och den var inte sådär svin bra och sen var den gjord av invandrare så jag fattade inte så mycket av deras svenska men Madde och Johannes var med ifrån es3 ifrån Skvadern och dom får vara räddarna i nöden! :)

Efter det gick ett gäng ner till stan och det var svin kallt kan jag säga! Gick omkring med Folke sedan träffade vi Maja Damber och Kajsa Laxvik men Maja skulle dra och sedan satt vi bara där typ och det sög ju så jag drog hemåt istället (y)

Hemma blev det käka + tv och sedan läste jag någon sida i boken, bra Sandra! ;)

Men nu ska jag fixa lite grejer så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0