mys och sedan Sundsvall

Nu blir det att mysa lite grann med min kära familj och när klockan är 18.23 så ska jag kliva på tåget som tar mig hem till lägenheten. Måste ta och packa lite grejer som jag kan ta med mig hem så att jag slipper åka hem till mamma någon dag i veckan innan helgen, det är ju som lite jobbigt :s

Och när jag kommer hem så får ni se om jag lägger upp alla bilder och berättar lite smått om min vecka + några dagar i staden Kiruna som blev total älskvärd <3 Grymt skönt att få komma hem men om jag får vara ärlig så tycker jag att lovet ska vara minst en vecka till och att jag hade fått stanna i Kiruna hela den veckan också. Hade jag stannat en vecka till så hade jag även kunnat ta körkortet till skotern (y) Kunde inte ta det innan för att jag fyller år då snön försvinner, lite trist :s Men i år fixar jag det :) Sedan hade jag umgåst med alla minst en gång till!
Ja om inte annat så sitter jag på golvet i morsans data rum och väntar på att hon ska sluta vara så tråkig och följa med mig och Jimmy för att käka glass som efterrätt till kebaben vi åt, mums! :D

Aja nu ska vi dra dit och sedan måste jag kolla klart Dear John innan jag åker hemåt :) Men nu får ni ha det!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0