mat är gott!

Nu sitter jag här vid datan igen efter att ha käkat en pizza med brorsan. Vi är perfekta ihop, pizza räckte precis ;) Sedan sitter vi här och spelar ett Marvel spel, ni vet, en blandning av spinderman, storm, the wink, ironman och en massa fler. Rätt roligt spel ändå. Fast det sämsta med att spela tvspel med brorsan är att han är en dåligt förlorare så jag måste låta han vinna alla gånger, haha, sån var jag engång i tiden! xD


Fast det är ju från 16 år och han är bara 5 bast, det är lite smått läskigt att han klarar det mesta i det. He is cool! ;)

Men nu ska jag ta och övertala min brorsa att vi ska ta och kolla film istället för att spela tvspel hela dagarna.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0