like heaven

Känns sjukt jobbigt att det ska bli mörkt så himla fort nu. Det är verkligen deprimerande och jag som ska ut i det där mörkret snart och åka mot Kurra för att jag ska umgås och hade det roligt med brudarna :) Det var ett tag sen vi alla var samlade och det kommer garanterat bli jätte skoj! :) Har saknat dom!


Dock så kommer inte alla som är med på bilden men det är ändå brudar jag saknar :)

FRÅN OCH MED DU!

Jag har egentligen inte så stor lust att lämna staden Kiruna. Märker att jag saknar för många alldeles för mycket och det är väldigt jobbigt i längden. Men jag tog mig härifrån en gång och jag tänker inte komma tillbaka, iallafall inte förrän skolan är över för min del! Fast vid det laget har jag säkert fastnat för någon annan och skaffat mig en hel drös vänner. Men ni som bor i Kiruna kommer alltid att vara dom allra bästa!

Måste ju komma med dagens låt också, men det blir i ett annat inlägg :)

Jag har inte hunnit med så mycket idag, inget alls känns det som, rätt trist .. Jag har iallafall varit och träffat Julia för att hämta tillbaka min väska men jag har fortfarande min hatt hos Pallo och den måste jag hämta. Sedan har jag bara suttit hemma. Vaknade halv 12 och klev upp, duschade och käkade frukost. Snart ska jag ju till Kurra och ja juste! Jag har spelat Guitar hero 5 och det var skit länge sen jag spelade det, var lite ovan men orkade inte sitta där för länge så ;)

Men nu fixa resten

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0