Ledig dag igen!

Det känns lite konstigt att jag inte har några läxor eller något ifrån skolan att göra, äntligen så har jag en fritid som jag kan göra vad jag vill med! :D Inga skit läxor eller andra jobbiga grejer ifrån skolan, sååå skönt!
Fast undra vad jag ska hitta på nu då? Sitter jag bara här så kommer jag garanterat börja äta något eftersom att jag inte har någo bättre för mig och det är inte okej!
Tror att jag ska ta och öva på några låtar på mitt keyboard (y) Det var ju som ett tag sen och snart är det dags att börja med min inriktining och då kan det vara bra att kunna spela mer än vad jag redan kan :)



Började tänka på en sak precis nu när jag såg den här bilden. Jag spelar ett instrument som har svarta och vita tangenter och mitt favvo-djur är ju zebra, så passande! ;)


UNDERBARA DJUR! me like!

Men nu ska jag ta och sätta igång. Men nej förresten!
Jág hade ju matteprov idag och det gick såhär (y) = tummen upp för er som inte fattade det där :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0