just so you know

Sådär i ja, nu har jag kollat klart på mitt program och snart är det dags att ta och lägga sig så att jag pallar kliva upp till imorn, ni vet, jag har ju det efterlängtade matteprovet imorn, shiiiiet! VILL INTE! Men jag måste, vilket är typsikt, eller egentligen så måste jag inte det, jag måste ingenting numera, jag är fri men ändå pressar jag mig, men yeah! Och vet ni varför jag klarar mig så bra? JAG ÄR COOL ;) kanske som någon av er andra men vad vet jag.

Till helgen ska jag nog förbi min kära mamma fast hon jobbar för jag behöver verkligen hjälp av henne till en mycket hemlig och speciell grej just nu, synd där ;) Nä men ni lär nog få reda på det...     någongång (y)

YOU'RE BEAUTIFUL!

Vet ni hur skönt det egentligen är att inte ha ett endaste problem? Jag lever verkligen livet känner jag! Träffar nya personer hela tiden, och en del umgås jag mer med än andra. Känns även skönt att veta att jag kan umgås med killar nu utan att behöva tänka på vad en viss person skulle kunna ha sagt i det läget. I'M HAPPY!

I'M FREE!
me like!



Jag vill designa lite egna kläder och sedan är det endast jag som har tillgång till dom, vet ni hur förbannat nice det hade sett ut! :D Alltså jag kan se det framför mig!
När jag får mitt långa hår, eller ja, längre hår, sådär precis över brösten och sedan färgar jag den i den där färgen och sedan klipper jag till det hela och BOOM(!) Wow, vad snyggt och dom där drömkläderna på det, åhh! ME WANT!

Men nu ska jag ta och fixa mig för sängen så hare bäst sweetiest!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0