jag ska kolla en disneyfilm!

Nu tänker jag ta och byta om och göra mig i ordning för sängen, för jag ska kolla på Aladdin som jag nu har velat se sen jag och en del andra hade filmkväll hemma hos Folke :)



Orka söndagar liksom!
Dagen imorn kommer endast gå seeegt! Jag måste leta upp mitt csn-kort för det är typ borta och jag som precis har fått mitt AM-kort och kan ta ut några kort ifrån min plåtdosa så att den och mitt csn-kort ska få plats, men då har någon varit riktigt duktig och städat bort den någonstans ;o Och sedan är söndag en sån där dag som varnar för skolan imorn och jag är inte pepp på att ha skola! Jag vill kunna sova ut och ha det skönt här hemma utan några tider att passa, det hade varit awesome! :) Fast min skola är rätt skön ändå, så det gör inget egentligen (y) Måste hinna med en massa imorn, hade även velat skriva klart den där Cv:n men min morsa jobbar ju bara hela tidne och det är typ jätte störigt! Men imorn kirrar jag det iallafall! Less på att vänta..

Känner att jag vill tacka min bästavän Tobias Keskitalo att träda in som en hjälte i en svår tid som jag hade här för någon timme sen. Men EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON! pussssss! '

& förresten, ifall jag inte hinner skriva något mer så skriver jag godnatt nu, sovgott!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0