Jag ska klarar det!

Jag har fått ett önskemål om att lära en person att lära sig en låt men för att jag ska kunna göra det så måste även jag lära mig den och denna gång ska jag ta mig tid att försöka klarar spela hela låten. En dag ska jag klara det!

Här är låten som är beställd och även jag tycker att den är väldigt fin;


Som ni kanske förstod med "dagens låt" så mådde jag inte helt hundra, lite sur dock, men med just denna låt fick mig att må mycket bättre. Den är något speciellt och det är just därför jag ska försöka in i det längsta!
+ att filmen är toppen, eller det är alla filmer! Twilight, såå fina filmer!

Jag sätter ett mål att innan påsk ska jag kunna denna låt! Kanske inte utantill då men jag ska iallafall klarar den! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0