idéer till min blogg, me like!

Nu är det såhär att jag, Sandra Hjortborg har gått och blivit estet och en tanke som slog mig nyss var att jag borde fixa en ny header som ska vara i stil med ; "följ mitt liv som estetare" eller något liknade :D Hoppas att ingen snor mina idéer för då lär det inte komma upp några fler på min blogg, endast i mitt huvud!

Men iallafall så har jag länge snackat om att min blogg ska bli ljusare men det har inte blivit av, eller jo, kanske till 50% av min blogg. Men seriöst, min blogg ska kännas som en sida man vill klicka in på lite oftare än bara engång för jag vill verkligen ha fler läsare som uppskattar det jag skriver, älskar det jag gör helt enkelt och att det blir någolunda fler kommentarer än vad det är i dagens läge. Och jag tänker inte tänka om, för jag vet om att min idé är en toppen idé och att det säkert hade varit fler som hade viljat följa den men eftersom att jag hoppas att ingen kopierar mina idéer och sedan påstår att det var deras, det hade varit lite väl ;o

Nåväl, alla vet om att det håller på att bli vinter, fastän Sundsvall inte har fått någon snö än och det är jag lycklig över :) Men när den väl kommer så lär det bli "esteterna som leker i snön" det hade varit awesome och jag måste nog lägga till en ny kategori där bara mina och mina vänners estetiska upptåg får finnas med, det hade varit nice :D

Det är lite synd att jag inte tänker ta några nya bilder till bloggen än men det är bara för att jag har ett sår på läppen och jag vill inte direkt ha en sån bild på min header under en period. Nej så några dagar till får vi vänta och så ska jag fixa till med designen ordentligt denna gång, ge den lite färg och bevisa att jag är en riktig estet! ;)
Mina idéer är underbara

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0