Idag är det ingen vanlig dag!

För idag är det min blogg ett års dag! ;) Hurra, hurra, HURRA!

Min dag blev räddad av dom söta zebrorna på tv ;) haha nejdå, men min dag har varit toppen!
Dagen har varit rätt roligt eftersom att det var ungefär 120 chokladtomtar i hela skolan, eller bara i korridorena och Frida i min klass hittade en och ingen annan :o Säkert var det flera stycken som hade kommit till skolan svin tidigt bara för att leta efter dom, suckers!


Dom är rätt söta ändå :) Kanske inte var just dom här men dom här är ändå jätte söta!

Var svin trött på engelska och jag fattade typ lika med noll bara därför, fast det vart mycket skratt iallafall :D Efter vi hade slutat så gick jag och Folke till musiken för att jag skulle lära honom spela en låt på piano. Efetr det gick vi till musiksal 2 för att Kajsa, Frida, Mimmi, Niklas och Maja var där, så vi joinade dom :) Sedan drog vi ner till navet. Fyfan vad roligt det var att ta sig ner till stan för det var is i trappen och man kunde glida hela vägen ner. Men det var lite halv svårt för både Kajsa och Maja höll i mig så om någon av oss hade ramlat så hade nog alla det x)

Sedan så drog typ alla till musikbörsen för att Niklas skulle dit, så jag hängde på för att jag skulle åt samma håll :) När vi kom fram, alltså utanför butiken så blev det kramkalas bara för att jag skulle gå och det hela slutade med en gruppkram och en mobbad Maja xD 

Sedan fick jag stå och vänta på tåget alldeles för länge och det var svin kallt! Efter det så kom mamma och hämtade mig ifrån stationen, tack för det min kära mami! Sedan blev det mat, kolla idol, ut i snön för att leka med Zita och nu sitter jag här framför tv:n med dator och min mamma och nu ska jag fortsätta med det så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0