I want a transformation!

Jag hade velat ha en enorm förändring i mitt liv! Tänk vad coolt om jag hade fått folket att bli chockade över hur jag kan se ut, alltså inte som ett emo eller fjortis eller något sånt. Jag hade seriöst velat gå på den där rockstilen som jag tycker är så sjukt snyggt! Sedan att bli lite mer "tjejig" i sin stil hade inte heller suttit helt fel. Men det är väl det att man inte är världens rikaste människa. Men någon dag ska även jag bevisa att jag kan förändra mig totalt, en ny stil, ny frisyr och ny färg i håret, helst fler än bara en, det hade varit riktigt awesome! :D

 
Me like very much! ;)

Men det finns otroligt mycket och rockstilen är som snyggast när man har dom rätta kläderna. Detta ska jag fixa, jag ska bli ännu snyggare ;) Smack that!

Ska sätta mig ner och planer en hel del. Jag vet vad jag vill ha för frilla men det är bara det att jag har inte ens tanken på att skaffa löshår, hate it! Det ska vara riktigt hår enligt mig! Det är det snyggaste, naturligt är snyggast som sagt ;) Så det blir att vänta ett tag till och sedan ska jag hitta en bra frisör som ska få göra jobbet åt mig och sedan ska jag ta och träna livet av mig, åtminstone nästan. Min vecka så åtminstone bestå av mest träning och inte träning som pingis, slalom eller någon annan fjantig sport. Det ska vara svettigt, hårt och jobbigt att ta sig igenom den slags träning jag ska gå på och det bästa med allt med det där är att jag älskar sån träning, perfekt! ;)

Sandras nya liv, here I come! ;)

Ska även ta och prata med en person så att jag kan ordna upp lite grann i mitt liv. Jag märker att jag behöver min kära person som jag inte kommer att nämna för er ;) personen är minmin, MIN!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0