I know that goodbye means nothing at all

Det händer inte mycket i Sundsvall på en söndag. Men det är tur att jag har lite fantasi och kan komma på små saker jag kan göra. Fast det inte är det roligaste eller att det tar lång tid. Det är bra i och för sig.

Just nu håller jag på att skriva i ett häfte om en mycket speciell person. Mitt mål är att jag ska ta och skriva ut hela och sedan lämna den åt den personen så att den för läsa det hela. En lite rolig sak och minnen är alltid det bästa, iallafall om det är bra minnen :) Var dock tvungen att riva ut lite andra sidor som var kladdade men det gör inget för det är inte mina papper, haha.

 

Annars är det otroligt roligt och skönt att skriva av sig i ett block som ingen annan får kolla i ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0