I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år

Hinner inte skriva värsting inlägget nu för jag måste hinna läsa klart min bok innan jag ska sova och jag håller på att somna nu :s Det hade varit rätt skönt att få sova redan nu men icke då! Har typ 50 sidor kvar av boken och jag har redan läst över 30 sidor sen jag kom hem, suck!

Imorn blir det nationella på komvux. Måste åka buss dit för jag är lat på morgonen + att jag inte är helt hundra på vart det stället ligger så jag måste hänga på några klasspolare :) Blir en lång dag imorn, eller det känns som det iallafall. Undra om jag ska fara hem till morsan eller om jag ska ta och stanna hemma i Sundsvall(?) Eller ja nu vet jag! Jag åker till morsan för att leta efter mina skor och sedan åker jag hem på lördagen för då ska det vara filmkväll hemma hos Folke med en massa trevliga människor, det hade varit roligt, har ju inte varit med på någon av dom där filmkvällarna än.. Men jag ser ju hur jag gör :)

Har även hört att vi ska ha en massa roliga saker med skolan, typ som dans, åh det ska bli så kult! Klä sig fint och fixa sig helt enkelt :) Ser verkligen framemot det!


UMEÅ! <3

Dop för några år sen, saknar staden Umeå faktiskt :)

Men nu har jag annat att göra!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Volker

kort hår o.O?

Fint :)

2010-11-18 @ 23:22:36
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Sandrahj

haha nejnej, det var bara uppsatt :)

2010-11-19 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0