HAPPY!

Hade inte jag varit så jäkla trött så hade jag hoppat högt av glädje och ni vill säkert veta varför ;) Jo det är nämligen såhär att jag kirrade ett MVG i naturkunskapen :D När jag väl skulle gå och snacka med min lärare om vilket betyg jag skulle få så trodde jag att jag skulle hamna runt G+ eller VG, men tack vare mitt hem prov så fick jag detta underbara betyg. Det känns fantastiskt! Jag har märkt att jag kliver uppåt och inte neråt och det är grymt skönt att veta om kan jag berätta för er och jag ska fortsätta uppåt! Jag har mina mål att uppnå! :)

Efter att jag gick tillbaka kände jag bara att en varm känsla kom upp i magen men ändå sken inte jag upp, utan det var en känsla inombords och inget mer. Men nu när jag tänker tillbaka så tänker jag även "Fan vad bra jag är!". LOVE IT! ;)

Fast det är inte det enda som har hänt idag, nej, utan jag har även haft matte och det vart direkt inte så mycket arbete för typ halva klassen drog till matlusth för att köpa något, fast duktig som jag är så köpte jag ingenting! :) Ni vet, jag ska seriöst börja tänka på allt det där med sötsaker, sätta alkoholen på hylla (förutom till dom speciella högtiderna, kan inte vara världens torris ;) ) Och sedan ska jag börja träna som bara den för nu är jag less att ingenting händer fast jag säger det! Jag har även mer tur för min kära mor har nämligen kollat upp att Zumba fitness ska komma till Fränsta efter jul och då ska vi båda infinna oss på plats! Ni som har läst min blogg ett tag borde känna till att jag har velat börja träna zumba fitness sedan ett tag tillbaka, och nu blir det snart av! :D Lyckan är gjord. Sandra den nyttiga!


My new life!
;)

Fortsättning av dagen i skolan så har vi haft blackbox idag för att utöva teater övningar och prata manus, men eftersom att jag var så jäkla trött så gick jag hem tidigare än dom flesta. När jag kom hem så tog jag och käkade något och sedan la jag mig på soffan och kolla tv. Slocknade och nu är jag vaken igen för att jag ställde klockan för nu är det dags att börja läsa den där engelska boken som jag har läst första sidan av. Jag gör det bara för att dom flesta i skolan säger att den ska vara utläst till imorn och det tänker jag knappast göra, jag är ingen slav!

Men nu tänker jag sätta igång så att jag kan få gå och lägga mig någongång

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0