Grym dag!

GRATTIS MIN BÄSTAVÄN TOBIAS KESKITALO SOM HAR LYCKAS MED KÖRKORTET IDAG! :D
hURRAA!

Idag har jag haft 2 nationella prov och vet ni? Jag klarade båda två, great! (y) Sedan har jag jobbat lite med våran debatt som vi ska ha och det är så svårt! Jäkla engelska skit och så ska jag vara för den där skit grejen också.. Det kommer att bli svårt och jag längtar verkligen inte till på fredag :s

Engelska hela dagen idag, det var typ trist!
Efter skolan skulle jag och Emma ner på stan för att vi skulle göra vårat grupparbete på stan, det tog max 3 minuter och sedan kunde man dra hem (y). Men nu hoppar jag över en massa, ajabaja! ;) Men dirket efter skolan så splittrades hela "gänget" för att dom andra skulle ner till stan och snäll som jag är så följde jag med Emma för att hämta hennes grejer som var hos hennes kille. Vi gick mot busshållsplatsen för att hoppa på 4:an mot Granloholm, där vart det ett snabbt besök hos Kevin och han har en urgullig vovve där! :) Efter att Emma hade sagt hejdå, och jag förstås så gick vi mot bussen igen för att åka till navet för att komma till staden. Vi gick för att möta alla andra som skulle till något ställe för att käka kebab, duktig som jag var åt inte där, för jag ska börja spara mina pengar! Duktiga Sandra börjar komma fram! :)

Efter det drog jag och Emma och fixa det dära, efter det gick vi till navet igen och jag hoppade på 2:an för att åka hem. Hemma lagade jag mat, kollade på tv och frös som fan! Men nu sitter jag här i värmen med min fina lila morgonrock, nyduschad och det är så härligt! :)

Men nu ska jag hitta på lite annat,



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0