ett steg närmare vuxenlivet!

Idag var jag, morsan, Örjan och Jimmy på stan och idag blev jag peppad av min kära mor att jag skulle fråga om en jobbintervju på ett ställe men det fanns ingen person där så hon jag frågade sa att jag skulle ta och skriva en cv och skicka in den, hoppas jag får jobb! :D Till helgen gäller det och då ska jag dra hem till mamma för att hon ska hjälpa mig (y) . Hade även behövt fråga på andra ställen också men jag tar ett steg i taget :)

NU TAR JAG STEGET MOT VUXENLIVET!

Lite roligt för först i början var jag lite nervös över vad jag skulle säga men med hjälp av min mamma så fick jag modet och gick fram och frågade, ojoj vad jag är nöjd efter detta! :D

Måste börja tänka ut några ställen där en 16 åring som mig kan jobba, något jobb jag ens hade kunnat tänka mig. Vill inte direkt jobba på mcdonalds eller något annat mat ställe, det känns inte så roligt att stå och diska eller skura golven, nej, jag vill ha ett coolare jobb!



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0