Ett leende kan förändra en hel livstil

I detta inlägg vill jag börja med att gratta Maya Sund som fyller 16år idag! :D Hoppas du får en toppen bra dag min kära klasskompis!

Jag kom på att ni inte har fått dagens låt på ett tag, men det är lugnt, jag fixar det ;) Men just nu ska jag skriva om min lilla onödiga skol dag.

Allt började med att jag fick sova lite extra länge eftersom att vi hade sovmorgon till kvart över 10 och imorn har jag sovmorgon till 1 :D lycka! Jag gick till skolan när jag hade fixat mig och allt det där. När jag väl kom fram till skolan så möter jag flera stycken som var påväg mot aulan för att vi skulle ha samling där. Efter att jag har klätt av mig mina ytter kläder så drar även jag till aulan med mimmi, Maya och Folke. När vi väl stod där i dörröppning till aulan så kommer Jan Kibe (våran rektor) och snackar med oss, han är så sjukt trevlig! :) Sedan efter det drar vi och sätter oss längst fram förstås, fick vara utan musik denna samlingen, suck! Nejdå ;) har ändå kommit på att våran förälskelse har flickvän nu, shiiiet! Men inte gråter vi för det, nej, utan vi har ju varandra <3!

Efter samlingen i aulan är det samling i blackbox där vi får reda på att vi ska börja ha luciaträningar snart, det är nämligen vi es1;or som ska hålla i lucian i år (y) Sedan fick vi reda på att vi har sovmorgon imorn, nice! :) Och en hel del information. Efter det gick alla (förutom Mimmi) mot matsalen för att käka. Sedan hade vi datakunskap och det var då dom mest simpla uppgifterna vi skulle göra. Detta får en rejäl suck! + att det är några uppgifter kvar, men det fixar jag till senare :) Kommer nog att uppnå ett MVG i datakunskap också, men jag ska inte ha så höga förväntingar iallafall, det kan bli sämre än förväntat.

Efter allt detta arbete så fick vi sluta och då stack jag hem för nu har jag att läsa den där boken + att jag tog med mig min matte bok hem så nu kan jag jobba lite i den också så slipper jag stressa eller något liknande för att jag inte har hunnit klart med målet till nästa gång, smart Sandra! ;)


Ser ju roligt ut, nja.

Men nu ska jag sätta igång så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0