Dear John + ett samtal = inte okej

Haha nu var det så att jag kollade på Dear John och så ringde Folke och berättade att Maja hade missat sin sista buss och behövde en plats att sova på, men tyvärr så var jag hemma hos morsan så det gick inte så himla bra. Vissa har mer otur än andra :p Men det löser sig nog (y) Annars var Dear John en väldigt bra film fast jag gillade inte riktigt slutet. Har börjat fundera på om jag faller för filmer som får mig att gråta en skvätt ;)

För övrigt så sitter jag och myser med min Destiny! Hon är så söt, puss på dig kissen!



Sitter och tänker på en person alldeles för mycket. Med tanke på allas skit snack så fick jag verkligen se att allt det dom sagt var falskt, så damn falskt! Men som sagt, den staden är uppbyggd på lögner.

Jag oroar mig nog alldeles för mycket. Det är dags att börja tänka på sig själv för en gångs skull, yes, det är sååå Sandra ;) Kyss!

Ett inlägg inom kort!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0