Dagen igenom

I detta inlägg kan jag bjuda på en stads vandring och julklapps inköp ifrån Folkes sida, har dock inga bilder :(

Idag startade dagen på skolan med matematik. Jag lyssnade på genomgången som vanligt och efter det blev det att dra ner på rummet för att göra några tal, för snart har vi matteprov, inte pepp! Men det ska nog gå bra ändå :)

Efter matten stack vi och käka något konstig som egentligen ska vara gott! Men det var det inte. Efter det blev det samling inom den lilla teatergruppen i blackbox, vi körde något som jag inte kommer ihåg namnet på men det är rätt roligt ändå. Men vi kunde inte stanna kvar länge, åtminstone inte dom flesta för dom flesta skulle vara med på badet idag och vissa andra inte, men jag är duktig och därför var jag med på badet! :) Vi var ett litet gäng som drog till badet och på vägen dit så kom jag och Mimmi på en massa namn på dom flesta i klassen ifall om dom blev påkörda av en bil x) haha. Men om man skriker på någon och så är det försent så kan man göra såhär; Jag tar folke som ett exempel. Då ska man skrika "FOOOOLKE!" Men istället blir det såhär; "FOOOOOLK-EET!" Ganska smart om man vill låsas som om man inte känner dom, dock så är det en dum situation :o

Aja, när vi kom fram så var tjejerna snabbare än killarna, "WHAT THE FUCK!?" Det brukar aldrig vara så. Sedan blev det att simma några längder i bassängen för att Inglis (vår gympa lärare) skulle kolla om vi hade några simkunnigheter och såklart har vi ju det :) Så jag och Mimmi skulle arbeta två och två så vi gjorde livräddnings grejen med boj och det har jag aldrig gjort förut så det var något nytt men det var lätt ändå. Det var iallafall skönt att få glida i den där bojen x) . Sedan blev det vattentramp och flytning för min del, rätt jobbigt men ändå skönt att flyta omkring där (y)

Timmen gled förbi så det var dags att kliva upp och duscha. Sedan drog ett gäng mot navet för att dom skulle med sina bussar men jag hängde med Folke :) Vi gick omkring på stan, gick till något musik ställe, kommer inte ihåg vad det heter men där iallafall så lärde jag honom att spela piano, STOLT ;) Vi gick på stan bara för att han skulle köpa några julklappar och det är ju bättre än att sitta hemma + att det var ett tag sen vi umgicks, trevligt värre!


Jag och Folke

Sedan drog jag hem vid 5, tog bussen ifrån stan, hem, lagade mat, käkat och nu sitter jag här :) Men nu blir det annat

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Volker

Är den där bilden från Stendags dagarna :O?

Hoppas att vi kan varandra lite mer :)?

Kjam! :D

2010-11-22 @ 20:09:06
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Sandrahj

jajjemen det är den :)

eeh jag hajjar vad du menar men det kan tolkas väldig fel det där grabben :D haha så klart att vi ska umgås mer!

KRAM :)

2010-11-22 @ 20:47:44
Postat av: Volker

Haha pervo ;D



haha jag skrev lite slarvigt ehe xD

2010-11-22 @ 22:19:36
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Sandrahj

haha käft, jag är inget pervo :o DU ÄR!



POKE U!

2010-11-22 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0