blev inget bloggande igår!

Och det märkte ni säkert men det var bara för att jag inte hade någon tid över till det, sorry men så är det och på kvällen och hela natten så var jag borta hos Folke med ett gäng ifrån klassen för det var filmkväll :) Hoppas jag får bilderna ifrån Frida något senare för vi hade snöbollskrig ;) hhaha, sååå estetiskt!

I fredags blev det ju inge pipeline för mig men nästa gång lär jag ju följa med :) Istället blev det att far till morsan där mitt på natten med tåget. Kom hem till henne ring halv 1 på natten, men det blev att kolla tv och sedan somnade jag på soffan. I lördags så blev det att skriva på min cv. Skrev en bit men eftersom att sidan inte fungerade så "vågade" vi inte fortsätta för att kunde ha varit någonting onödigt, rätt smart :) Timmarna sprang iväg och jag hann inte med tåget och jag som skulle med det. Men det ordnade sig för morsan kunde skjutsa mig som tur var :) Vi åkte även förbi Birsta en sväng och jag köpte mig ett par skor som jag är jätte nöjd över! :) Varma och sköna vinter skor! Vita dessutom så nu hade jag bara behövt en vit mössa och vantar så kommer jag matcha helt och hållet :) NICE!

Sedan blev det att åka till Folke för att det skulle vara filmkväll hos honom. Jag mötte han, Frida, Kajsa, Maya och Emma, vi drog till hemköp för att handla godis och dricka :) Inne på hemköp mötte vi Hanna som kom till oss när vi stod i kön till kassan. Sedan delade vi upp oss i två olika grupper för dom skulle köpa mat. Jag hängde med Kajsa, Frida och Maya som skulle äta kinamat, MUMS! Medan Folke, Emma och Hanna skulle käka sushi. Sedan möttes vi på sushi house och sedan gick ett litet gäng upp till folke för att hämta hans tv och saccosäcken så att alla kunde få en plats att sitta på. Vi gick upp till Folkes morsa där vi skulle vara. Dom flesta käkade och under tiden drog jag och Kajsa mot mcdonalds för att hon skulle köpa mat, men inte jag :) duktig! Då gick vi tillbaka och då åt alla förutom jag. Efter ett tag kom Maja dit och vi slog på en film efter ett tag. Filmen vi sog först heter Spirited away, den har jag sett och den var bara seg att kolla på och Niklas kom i mitten av filmen.

Eftersom att alla blev typ super trötta och typ allt godis och drickorna var typ slut så fick några bege oss mot något ställe för att köpa lite mer. Jag, Niklas, Maya och Hanna var dom som gick för att handla för alla andra ville bevisa och kunde inte besegra sin inre tjockis! Vi gick iallafall mot hemköp först men det var stängt, det var även ica supermarket vid navet så vi fick gå en bit för att komma till nästa ica butik. Det tog ett bra tag att välja drickor för att det fanns för många att välja på och typ ingen vi ville ha x) Men vi tog 3 drickor igen och en chips påse och sedan gick vi tillbaka för att fortsätta kolla på film. Kommer inte ihåg ordningen men skit samma. Vi kollade Harry Potter 1, 2 och 3, samt kung fu panda och sedan tror jag inte det var några fler. Vi tog en till paus och gick ut till hedbergskaparken där vi hade snöbolls krig och brottning i snön, eller ja, åtminstone jag och Folke :D JAG VANN! scchh! ;) Vi alla blev nästa lika blöta FÖRUTOM dom som stannade inne och ville vara lite extra tråkiga, så som Kajsa och Emma. Men huvudsaken jag hade roligt ;)

Vi gick in när det blev för kallt och blött och slog igång en film. Efter det filmen skulle vi ta och ordna sängplatser till andra, vi var 9 pers och hade en säng, en bäddsoffa, några tunna madrasser och en saccosäck. Tur att man är rätt så kort för såhär blev det; Jag, Maya, Frida och Emma i bäddsoffan, på bredden xD Hanna och Niklas tog sängen, Maja tog saccosäcken, Folke och Kajsa tog dom tunna madrasserna. Jag är glad att jag fick den platsen jag fick för jag vaknade först x) Sedan vaknade Maya och Frida och vi satt och viska, samt skratta åt alla andra som låg och sov på sitt söta sätt :D haha.

Efter att alla hade vaknat så drog några för att köpa frukot, jag var en av dom! Sedan gick vi hem till Folke igen och kollade en till film :) Efter det drog alla hem och jag har typ ångest att jag lämnade Folke eftersom att ingen skulle hjälpa till att städa allr det vi hade stökat :s Dumma esteter!

Men när vi kom hem så gick jag raka vägen in i duschen för att duscha, samt borsta tänderna, det behövdes och det var härligt kan jag påstå! :) Och nyss har jag lagat kebab och ätit upp den, samt att jag har snackat med Christian en sväng också :)

Men nu ska jag ta och göra lite annat så hare bäst!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0