Bilder ifrån filmkvällen!

Iallafall en lite del av dom, tog dom från estet bloggen så scch! ;)



Folke, Emma och Hanna som tjockar i sig maten

OKEEEJ NU BJUDER JAG PÅ MIG SJÄLV xD

Jag, Frida och Maja och vår kära godisskål


Maya när esteterna var ute och lekte i snön


Nilkas och Folke, the losers i snöbollskrig!


Frida, Folke, Niklas och jag! Okej Folke var loser'n (;


Maya och Niklas

 
Folke i ett brinnande krig


Frida och Folke


Frida, Maya och Folke. Kriget är slut

INTE PÅ NÅGOT PERVERST SÄTT!

Jag och Folke. BROTTNING!

HAHA, ja det var några, dock var inte alla med på bilderna men det kommer kanske fler :) Som ni ser är vi verkligen små, fjantig men ändå världens coolaste esteter som finns! Puss på er mina vänner!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0