åångest!

Imorn är det typ sista hela dagen i Kiruna och jag vill seriöst inte hem redan!! Det har varit en sjukt rolig vecka + några dagar i den här staden med alla mina söta, underbara vänner! :) Imorn blir det en lugn dag men kvällen lär bli full rulle, det är nice! :D

Har även snackat med Christian och han kommer imorn, lycka! Får se om man hinner umgås med honom innan allt börja festa med mina kära vänner :)

jag borde inte, jag borde inte men jag gör det för att jag vill!

Ska ta och snacka med farsan och så hoppas jag att vi kan åka och köpa ett parnya skor åt mig för det behövs verkligen! Och jag vet precis vilka jag vill ha men det bästa med dom skorna är att dom är vita och LILA! I love!

Är hungrig men pallar inte fixa något att äta, lat! x) äh ska ändå sova snart och isåfall så slipper jag vara hungrig på morgonen (y) + att jag ska få träffa min efterlängtade Christian Eriksson! :)

Skulle egentligen ha skrivit ett till inlägg men det får väl vänta eftersom att jag inte kan lägga upp bilder på denna data, skit! Aja..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0