ut på spåret

Hej ni underbara läsare!

Nu har jag suttit hemma ett litet tag, har suttit och nästan skrivit en roman på mobilen till en person, vem det är vet denna person själv, så jag nämner inga namn och jag vet att du läser min blogg så kom ihåg: DU ÄR ANONYM! Förr har samma sak hänt och då blev det värre fastän inga namn är nämnda.

Jeppjepp, Nu är det snart dags att byta om, gå och hämta Eiden som jag har tänkt låna i någon timme eftersom att jag ska ut och springa, måste springa bort ilskan i kroppen och andas ut och känna mig fri, lite synd att det snöar förstås men det stoppar inte mig! Jag ska göra det!


naaw, vad söt han är, men vi är grymt heta tillsammans ;)

Men nu ska jag ta och byta kläder, skor och fixa frillan och hämta denna raring ifrån andra sidan stan :) skriver mest troligt efter springturen och när jag har lämnat hunden, så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0