shitfuck!

Det är så logiskt, alla fattar utan du!

Läxorna tar ju aldrig slut! Det är ju skit mycket och nu ger jag upp och därför ska jag göra annat, jag skiter i om jag får IG på provet imorn, nu är jag verkligen less på att plugga. Toppen jag ger upp när det är typ 4 veckor kvar till sommaren, men vad ska jag göra när jag är spyless?!

Vissa gnäller på mig att jag aldrig är ute men det är ju inte så konstigt, läxor typ jämt. Ääh vafan, nu ska jag dra långt härifrån och strunta i det mesta, stänger av mobilen när syrran har ringt och jag har snackat med Wilma (y) .

Och troligen är detta sista inlägget för idag men jag lovar inget, kan komma in ett senare om jag känner för det.


If you see me, please just walk on by, walk on by.
Forget my name and I'll forget it too.
Failed attempts at living simple lives, simple lives
Are what keep me coming back to you.


men nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0