over my head!

jag kan tala om att jag har pluggat klart för idag, känner mig jätte nöjd över mig själv eftersom att jag pluggade på en måndag (:O) det är ju nästan otroligt. men det känns skönt och detta ska jag nog fortsätta med varje gång jag får läxor, fast det inte är så många veckor kvar x)

och något som är skönt med nästa vecka är att vi bara har skola måndag och tisdag för att vi får kompledigt efter "soldagen" och veckan efter det fyller jag år! :D

oooff, jag vill ha sommar nu, jag vill flytta, jag vill sola och bada, jag vill ha en lägenhet som jag kan börja inreda, jag vill ha massa pengar, jag vill inte splittras ifrån mina riktiga vänner, jag vill gå ner i vikt, jag vill klippa mig, jag vill ha nya kläder, jag vill kunna allt, jag vill ha dig, jag vill bara ha en massa och jag vill att allting löser sig..

dagens låt;

- over my head.
så fin, så sann.

men huvudsaken är att jag mår toppen precis som dom andra omkring mig :)

men nu ska jag hitta på annat, så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0