movietime!

Nu är tobbe på g, eller ja inte än men om ett tag och då lämnar jag porfyren och beger mig mot bolki området för att glo på en film, Freedom Writers, igen. Så bra film! Kan kolla på den om och om igen nästan :)


se värd film!

Jag har faktiskt inte gjort något vettigt idag förut om att jag har varit på gymmet och i skolan, annars har jag bara suttit hemma och ugglat. Kolla lite tv, spelat, käkat mat och vårdat mitt yttre, det är väl bra ändå. OCh vissa gånger kan jag vara lite lat, eller jag förtjänar det faktiskt :)

Ett telefonsamtal och så är jag som bortblåst eller det är jag ju redan, ingen kan få tag i mig om dom inte ringer förstås, känns lite meningslöst att inte ha pengar, alla skriver typ hela tiden, men ni! Jag dissar er iallafall inte (y) :)

9dagar kvar tills jag fyller år, 10dagar kvar tills månadspengen, 21dagar kvar av skolan, 31dagar kvar till sommaren, om jag har räknat rätt så är det 47dagar kvar till kirunafestivalen och hur många dagar det är till slutet av sommaren vill jag inte ens veta, jag vill leva i nuet lite grann iallafall :)

Men nu ska jag ta och göra annat tills tobbe kommer och hämtar mig så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0