hell yeah och godnatt!

äntligen är klockan tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå och lägga mig! :D har nyss packat gympa väskan och valt kläder till imorn (y) så imorn kan jag sova ännu längre.

imorn är det prov i svenska och glosförhör i engelska, det är lätt och förhoppningsvis så klarar jag båda galant :) en sak är också bra, jag är glad igen! det känns jätte skönt och jag vet nog varför jag blev så glad igen och det tänker jag berätta om nu :)

klänningen jag tänkte beställa (den lila) var slut för någon dag sen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till för den såg jätte snygg ut och allt och jag visste att jag aldrig skulle hitta en ny, men just idag för någon timme så klickade jag in på sidan och så står det "finns i lager" och snacka om att jag blev glad! ringde morsan fortast möjligt och fixade det hela och sedan skrev jag till farsan om att jag beställer klänningen i hans namn eftersom att det är han som ska betala den. så nu behöver jag bara vänta på den och testa den och så ser jag ju vad jag kan använda till den eller om jag måste skicka tillbaka den, vilket tror jag inte behövs :) snart blir det dags att leta efter skor och smycken och sedan är allt perfekt till skolavslutningen :) och äntill får ni inte se hur den ser ut, för det är min lilla hemlighet ;)


- skolavslutningen i 7an

ska försöka få tag i foton ifrån skolavslutningen i 8an också och så ska jag lägga upp bilderna här så att även ni kan se skillnaden.

Men nu ska jag ta kväll, så ha det bäst, sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0