helgen

Bilderna ifrån helgen har jag nu fått :) fast hoppas att jag får fler äntill har jag bara fått 2 men snart får jag den andra också, lite synd att min kamera inte var med och att min mobilkamera är sönder, annars hade jag bombat er med bilder får den mest omtyckta helgen någonsin! Men här är bilderna;


Simon Palovaara och jag


Julia, här är vi ingen linslus ;)


Jag, och denna bjuder jag på, gillar mitt smile skarpt!

Synd att Emmy inte var med på någon bild. Men det fixar vi till vakan, grundenten och skolavslutningen! :) Och så måste ju Rebecka också vara med.

Juste har glömt att berätta vad vi nu hette den här helgen :D

I vårat gäng hade vi Ämmu, Jullan, Simpe och Santo, hell yeah! :D älskar denna helg, den var absolut den bästa på länge, synd att alla inte fick ha det lika roligt som mig.

Men nu sitter jag och väntar på Mange så att ni vet :) annars så blir det att ta det lugnt hela denna dag.

Men nu ska jag ta och fixa i ordning lite grejer innan han kommer, ser ut som ett bombnedslag här just nu x) men ska det vara så ska det! Så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ämmu

klart bästa gänget! ;) haha

2010-06-01 @ 17:42:23
URL: http://emmmyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0