heemma!

Hemma ifrån kalaset. Tårtan var jätte god, precis som kakorna och drickan, ibland får jag vara en gottegris ;) Lite bilder ifrån kalaset kommer förstås att falla in.








- såå söta Figurer på tårtan också, hade lust att smaka en men dom skulle spara på som så tyvärr Sandra, nästa år så kanske. Och så måste vi ju ha en bild på födelsedags barnet.


Thor och Oskar

Och efter kalaset for vi till kvantum för att handla till maten för vi ska nämligen äta tacos(!) sååå gott, snacka om bra dag ändå fast det är bara såhär till en början för efter maten måste jag plugga.. Men det hinner jag som tur är.

Och nu får ni klara er för jag ska ta och hjälpa till med maten :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0