heemma igen

Sitter hemma och kollar the perfect man så mycket bättre än hockey :) Fast är rätt less på den filmen även fast jag inte har sett den sådär jätte ofta.

Kom nyss hem, har varit ute en sväng med Tobias Keskitalo och Pontus Näslund :) det var gott med mjukglass men ändå inte som det brukar. Vi gled väl omkring där på stan och såg snuten komma dit vid godis gruvan, garanterat för att de var några som satt på taket där över sibylla.

Jag borde egentligen ta och plugga eller ja, skriva klart det där till NO:n och börja med SO:n, andra världskriget. Inte roligt kan jag säga men det går säkert rätt fort ändå :)

Har som inte större lust att göra någonting så det blir väl en tidig kväll och drar till skolan imorn och sedan hem igen eftersom att jag måste börja arbeta! Har skjutit upp det några dagar nu eftersom att jag stack till luleå men det gillar jag förutom det med läxorna förstås ;s


Det är däremot roligt att kolla igenom gamla bilder, lite synd att jag bara fick med några stycken ifrån farsan men de bilder jag fick med mig är dem viktigaste! <3 ...      ... Som denna bild. Bilden säger mig mer än tusen ord, dels var jag otroligt lycklig "M:et" säger nog det mesta i bilden. Plus att jag var riktigt nöjd över mig själv just den dagen kommer jag ihåg och eftersom jag var så "fixad" (gammal sminkning) så var det fest dags och jag var hos Amanda Karlsson, och den dagen slutade däremot inte så bra. Men jag var ändå lycklig och det är ju det som räknas :) Den tiden är saknad!

Har egentligen jätte mycket att skriva om men jag vill inte övergå från en "tuff" brud till en blödig sådan, nej istället skiter jag i det eftersom att jag vet att det inte gör någonting, I'm happy!

Ännu en till sak, jag missar Kirunagfestivalen eftersom att jag sticker ifrån stan, jag har riktat in mig på Gatufesten i Sundsvall istället, Dead by april kommer ju dit också så det är rätt lugnt, det som stör mig mest är att jag inte kommer att träffa mina polare något mer den sommaren, farsan flyttar kanske när jag flyttar fast han flyttar nog till Australien, SUCK.. Vissa dagar är bättre än andra men min väg har ändå en massa kurvor som aldrig tar slut.

Det blir nog ett inlägg iallafall, men långt blir det inte kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0