heemma!

Kom egentligen hem där vid 3 men jag fick uppdrag av Maria att jag skulle fixa hennes header, hon verkade bli nöjd över den och det är ju bra det :) så det tog sin tid och nu är det snart dags att sätta igång och plugga, inte roligt men jag måste ju bli klar så!

 klicka för större bild.

Är inte sådär speciellt duktig på att göra en header, men det ska det bli ändring på när jag skaffar mig fotoshop och det blir förhoppningsvis snart för jag har lust att göra om bilder och så, har annars flera hemsidor men inte ids jag sätta mig och klicka in överallt bara för att allt ska bli bra, nejtack, då nöjer jag mig med det jag kan göra .. :)

Ja som sagt har jag inte hunnit med mycket men jag klarar mig, tur att jag slutade tidigt fast jag och Rebecka stannade ändå kvar på skolan eftersom att vi gick till syslöjden. Har jätte mycket att göra där.. Typ en ziphood, virkprovet och asken och det är inte alls många timmar kvar av den där slöjden jag har så jag måste gå dit extra men när jag väl kommer dit så får jag knappt någon hjälp bara för att dom som egentligen har lektion då går i första hand, men jag då! ;) Nää sluta vara självisk nu Sandra, du hinner det där lätt! Med några extra timmar.

Hoppas att jag slipper laga mat idag eftersom att jag känner att jag redan har för mycket att göra, suck, jävla skola och så har man ju gått och börja gilla någon jag knappt känner också, det är väl typiskt, ffuck this shit! 

Men jag ska ta tag i arbetet nu så ni får ha det bäst, puss och kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0