Happyface!

Yeah nu har jag nästan duschat klart, måste bara vänta tills hårinpackningen ska sköljas ur håret så behöver jag bara torka det, vilken lycka ;)

Idag var det sista gym dagen för mig, och det tycker jag verkligen inte om för jag vill gymma! Men jag får väl klara mig en månad utan att träna där så jag får väl se till att träna hemma iallafall .. Men det var iallafall skönt att duscha och gymma, så otroligt!!

Och idag känner jag mig fet även fast jag har tränat för efter jag och rebecka var på gymmet så drog vi och köpte en mjukglass och sedan köpte vi en kanelbulle x) hell yeah!


- gooooott! :D

Efter det gick jag hem och rebecka til sporthallen. När jag kom hem hoppade jag in i duschen för att jag ville bli ren och nu är jag nästan klar, måste bara vänta till håret har torkat och så kan jag fortsätt klä på mig resten :)

Har även dunkat musik här i en massa, undra om grannarn är less på mig x) ääh vafan en månad till klarar dom :)

Och nu sitter jag och väntar på att något ska hända, tror nog att jag ska ta och göra lite mat åt mig, fiskpinnar med mos, det är gott! ;D och sedan ska jag väl vara med tobbe och göra ett nytt försök att kolla den där filmen eftersom att det inte gick igår när det var strömavbrott.. Men nu spelar det ingen roll hur länge jag är uppe för nu är jag ledig fram till måndag, hell yeah! :D

På fredag sticker jag nog till luleå med min pappa, vad han ska göra där vet jag inte men jag passar på när jag kan att sticka ifrån stan :) Men att sova på hotell är ju inte helt fel och förhoppningsvis ska vi till samma hotell som förra gången, gillar det placet :)

Men nu ska jag ta och fixa till lite här så nu går ni klara er, puss och kram, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0