godmorgon!

Nu är jag vaken och har enromt mycket energi i kroppen, det är sjukt och en till sak som är sjukt är att jag har grymt ont i axeln efter igår i think. Det jag lärde mig igår när jag paddlade kajak var nog eskimå sväng fast är inte helt säkert men när man välter och ligger upp och ner i vattnet så ska man fortfarande sitta kvar i kajaken och "slänga" sig upp igen så att man kan glida vidare. Det var grymt svårt att lära sig den men nu sitter den förhippningsvis :)

Iallafall så blir det att käka frukost sen och se framemot att jag och några andra tjejer ska till Joanna, på tjejmiddag, sååå trevligt :) Roligt att träffa alla igen fast vi inte har skola. Och senare blir det nog att åka till jukkas en sväng för imorn bär det av till luleå, i hope. Papi har inte hört av sig än som han skulle göra igår redan men jag hoppas än på att vi ska åka och bo på hotell, gött ;)

Ett minne jag har ifrån det där hotellet var att jag, Rebecka och min farsa skulle åka till umeå men stannade i luleå för att sova över där en natt. Jag och Rebecka har förstås hur mycket för oss som helst och en av de grejer vi höll på med var att vi stack ut och hämtade is och engång när vi kom in i rummet så  tog vi och öppnade fönstret och såg alla studenter gå mot hamnen nedanför vårat fönster så vi tog och spottade ut genom runtan. Jag träffade en i skallen och just när han kollade upp så kollade Rebecka ut x) Fler träffar blev det, men det var skoj som tusan! :D



Men nu ska jag ta och slänga i mig lite frukost istället för att sitta här och käka upp mina vindruvor, så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0