finally!

Nu är även skorna beställda, hoppas att dom passar och att dom matchar till klänningen, men som sagt, ni får inte se någonting nu utan bilder och sånt på skor och klänningen kommer senare :) Men det är ju rätt lungt, det är ju trots allt bara 17 dagar kvar :D

Hittade dock inte mitt halsband jag vill ha men jag tror att den finns i jukkas så det är nog lugnt eller så finns den här någonstans, aja jag har ju iallafall 16dagar kvar på mig att hitta den :)

Jag har tänkt på en sak, jag har inte sovit i min säng än heller och idag är det ju 4dagar sedan den där olyckan hände, men det gör ju inget, gillar att sova borta kan vi säga som + att jag slipper städa bort det som är på sängen och bädda den, det hade varit grymt jobbigt ;)

Tror inte att det blir att sola idag eftersom att jag måste duscha då och blir jag bara torrare, eller det är en små sak, ska snacka med Rebecka om det, fast egentligen kan jag ju vänta mot den sista maj och början av juni, fast det gör ju inte så mycket om jag skulle gå engång till, lite brunare är ju alltid mycket snyggare på en blekfis som mig ;) fast jag vet att jag kommer sluta som en neger om jag fortsätter såhär eftersom att jag ska till morsan och  vara där nästan hela sommaren och jag brukar oftast bli otroligt brun, ser nästan ut som att jag har varit utomlands. Men en sak gillar jag skarpt med min kropp och det är att jag blir jätte lätt brun och aldrig har bränt mig, inte vad jag minns iallafall :) Yeah bby, I like it!

Jag vill, jag vill jag vill, jag vill ha en glass! :D

Off vad dom ser goooda ut ;D

Och nu ska jag gå och vara trevlig med spelet wii, för jag har jätte stor lust att lämna datan för en stund och då är tvn ett bra exempel ;) så ni, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson ;-

du bränner dig inte nej, men det gör jag! hela ryggen och rumpan.. ;$ :(

2010-05-25 @ 19:03:17
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0