broken silence

Det är inte lätt när ord kommer från en speciell.

Jag glömmer aldrig meningen till att försöka längre men att se allt falla itu var utav ett värre slag mot mig. Jag tänkte vara tyst om det men det funkade aldrig och efter ett tag insåg jag att det var fel orsak att skylla på. Men som sagt "man lär sig av sina missatag" och jag kan lugnt säga att det är sant.

Av alla ord, av alla ord som har tryckt ner mig engång har även gjort mig starkare, vilket är något jag tackar för. Tänk om allt hade kommit nu, på engång. Jag hade aldrig kunnat stått emot det ensam, jag hade inte längre varit den jag är idag. Den jag är idag är jag glad för att jag är. Jag tar ingen skit ifrån någon eller åtminstone så bryr jag mig lika mycket som förr. Jag sitter inte och gömmer mig längre, jag snackar inte bakom ryggen på någon för efter ett tag i denna stad så vet jag att det är lika att säga det jag tycker till personen istället om jag måste få det sagt.


Där ser ni, jag kan inte vara sådär blödig. Till en början gick det väl bra men till slutet blev det annorlunda, pfft vilket skit snack. Jag klarar mig själv, fast hellre är jag den personen som står i centrum, visst jag gör det inte i skolan men det är utanför min spelplan. Mina regler, mitt liv helt enkelt och gillar du det inte, stick då! En ganska vanlig kommentar, men den funkar ju än så varför ska jag hitta på något nytt då? Lika att nöta det gamla så länge det fungerar. Ja, jag anser då att jag inte har så mycket att gråta över helt enkelt. I'm a fighter och jag lägger mig inte bara för att någon tycker det HALLELUJAH & HELL YEAH!

Dagens musik video alltså;



Men nu ska jag ta och fortsätta vara social med Fredrik och jag KANSKE bloggar lite senare men om inte så blir det god natt och sov gott och nu får ni ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0