bedtime?!

Tobbe jag har inga pengar på mobilen, just därför kan jag inte höra av mig, men du kan ju själv ta tag i det och slå en pling! (:

Snacka om att jag är trött fast ändå inte, skum känsla. Har lust att gör så mycket men känner att jag inte orkar så att jag får ta det imorn istället. Borde gå och tvätta ansiktet, borsta tänderna, byta om, släng mobilen någon annanstans och ta och skriva klart detta så att det blir bra :)

Blah, blah, blah!
Rolig dag har jag varit med om, slutar nog rätt bra också. Känns skönt att sitta hemma en fredag kväll också istället för att vara ute och göra stan osäker ;) Men nog hade det också varit roligt men jag trivs här med släkten, eller ja, det är bara min morbror kvar nu för jennifer stack typ nyss och mormor är i poikki, för hon vill inte vara med oss, shitfuck!

Får se hur morgon dagen blir, förhoppningsvis lyckad och trevlig med allt folk som jag kanske ska umgås med och bara ha roligt, men som sagt, det ser vi ju ;p Shut up and be happy! Med vänner kan jag vara mig själv, älskar er! (:


Jag saknar mitt hår och snart ska jag klippa mig och bli fin! ;D

Men nu ska jag dra mig mot toan för att tvätta ansiktet och resten jag skulle göra så att jag kan ta det enbart lugnt! Så ni får ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0