bedtime!

Nu är det snart dags att gå och lägga sig i sängen, bara ta det lugnt och blund, fast inte jag, för jag ska ta och snacka med Tobbe när han kommer hem :) men har en tanke på att om jag ska ta och fixa nig för sängen redan nu så att det bara är att lägga sig.


Tobias Keskitalo

För nu är jag less på att plugga, hann klart med en hel del, mer än beräknat faktiskt så jag är stolt över mig :) så jag ska nog gå och ta en glass och vara social med de andra människorna som är här medan de är vaken.

Så nu ska jag ta och hämta min glass, vara social med de andra och sedan borsta tänderna och det. Så nu får ni klara er och sova så gott och ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0