5 maj 2010

kom precis hem ifrån rebecka, vi har nämligen kollat freedom writers, grymt bra film! Men kvaliten på filmen var inte den bästa så i helg lär jag få se den igen och med text för idag orkade jag bara kolla eftersom att ögonen håller på att gå igen och det är ett under att klockan har blivit halv 5 nu.

har precis gjort några sysslor jag skulle göra och snart ska jag sätt igång med att plugag så att det blir klart och matteläxan ska in imorn också, tungt.. Och där vid 7 ska jag och rebecka sticka till gymmet, träna en timme och sedan paddla förfullt ;) längtar redan! juste, hade även behövt renskriva texten till SO:n också men det kan fan vänta :) men jag ska ta och sätta igång nu på engång så att jag slipper det till senare, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0