310510

Idag är det den sista maj, ooh shit vad dagarna springer iväg. Det var inte alls länge sen det var 147dagar kvar till sommaren, men nu är det endast 10 kvar ;) Och nu är det bara; tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag (grundenten), torsdag till fredag är det vakan och fredag; SKOLAVSLUTNINGEN! :D Älskar denna värld ändå och snart är det dags att börja packa och dra söderut och säga farväl Kiruna och hej Sundsvall, den ni ;)

Ååh, jag blev förälskad i mina skor som har kommit idag, inga bilder förrän dagen är här :) Testade klänningen och skorna tillsammans och övriga accessoarer som jag ska ha med dels, ett armband jag fick av tobbe, örhängen men jag har inte bestämt mig än över vad jag ska ha för halsband, men jag hinner :)

Ja, vi tar det i ordning så att ni inte missuppfattar något :)

Onsdag, grundenten, Middag med klasserna, dans och en massa bilder på mig och mina godingar, det är ett måste!

Torsdag-fredag, vakan, Ut och supa som bara den, även här ska jag ha massa bilder!

Fredag, skolavslutingen, Fixa sig hela morgonen, sedan upp till skolan och även här ska jag ha en massa bilder på mina snyggingar ;)

- Ja Sandra, glöm inte kameran då!

Och en annan sak, på onsdag nästa vecka kommer min kära mor upp till stan, vilket är något jag längtar efter rejält! Syskonen ska såklart med och dom har jag också saknat så himla mycket, ska bli jätte roligt att få träffa dom alla igen! Längtar, längtar, längtar!


Hade tyvärr ingen bild med allihopa på så jag tager det jag har.

Nu i veckan blir det sista gången att sola innan allt det där härliga är :) måste vara extremt brun, är ingenting med det jag brukar se ut. Men jag fixar det där :)

Men nu ska jag ta och göra i ordning lite saker innan jag ska hitta på annat, så nu får ni klara er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0