300510

Grattis mamma på morsdag!




Nu är det så att jag nyligen har kommit hem, eller ja, kanske för en timme sedan. Vaknade där vid 1 - halv 2 idag så jag stack och hämta ut pengar, gick och köpte en dricka och sedan stack jag för att sola. Snacka om att det ger resultat! :D Jag blir så lycklig när jag är en sån person som inte bränner sig så lätt, fast jag ogillar värme eller ja, det är skönt när solen är framme och värmer.

När jag kom hem så värmde jag mat och busade lite grann med min lilla kusin Thor, så otroligt söt kille! Sedan åkte dom hem och då satte jag mig och käkade och efter det blev det att ta en dusch för jag vill inte lukta solarium hela dagen. ;) Så nu är jag helt ren och känner mig seg bara för att jag har sovit alldeles för länge.

Igår där vid 10-11 blev jag hämtad av Ch, vi kollade en film och sedan blev det godnatt och som sagt vaknade jag rätt sent idag och resten vet ni ju :)



På något sätt är killar mycket mer mysigare och gulligare på nätterna. Har märk det på en del genom åren, det är rätt skumt och rätt skumt att de flesta är det, utan det är inte en utan det är fler som är så men det är ju sött på sitt sätt :)

Men nu kom Jennifer hit så nu får ni klara er för jag ska vara social med henne :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0