29 maj 2010

Skönt att sova ett tag, det behövdes verkligen, för nu känner jag mig som en ny personen igen. ;)

Efter detta inlägg blir det att hoppa in duschen och sedan ser vi ju vad resten av timmarna för mig. Jag måste ta och fixa lite grejer här hemma har jag märkt och det är nog dags att sätta igång med det också, det är ju trots allt bara en vecka kvar som jag kan få hjälp med allt på syslöjden för jag har kvar rätt mycket dels, asken, lite på VG nivån och sedan MVG nivån på virkningen, min matta och lite grann på min tröja och sedan är jag klar med allt, så det blir att stanna kvar något extra tror jag nog så att jag kan bli klar med allt i tid, men jag fixar det nog, gillar att känna pressen ;)

ÅÅh! Jag vill också till luleå, där cruisingen är just nu. Det verkar skoj som fan, tack Mattias Flygare att du ringer och få mig att känna mig dum att jag inte ens försökte komma till lule. Fast egentligen, jag ba; "men vafan matti, varför tog ni inte med mig?!" matti; "men Sandra, det är mattes fel". Haha vilken klassiker att det är matte. Och för er som undrar är matte deras polare och min farbror :)

Dagens låt;


- Jag är inte ledsen, närmare glad! Det är otroligt men så är det och det bästa, jag är fri!!


Men nu ska jag börja med allt så att det bli klart någongång :) ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0