250510

Godmorgon för er som nyligen har vaknat och klickat in på min blogg :)

Dagen började lite väl jobbigt, hade bestämt mig för att sova till halv 8 och så vaknar jag på grund av Rebecka som skriver sms och det är inte en, nej, utan flera tror nog att det var närmare 7 stycken men "Everything happens for a reason" det var nämligen problem att skicka sms men jag hade inga dirketa promblem det iallafall, kanske bara något sms sen gick det som en dans :)

Det är rätt skönt att sluta så tidigt som halv 10 eller 10, någongång där, vi hade iallfall bara 2 lektioner. Gympa, vi skulle springa ner till lombia för att bli av prickade och sedan springa tillbaka och från högga till lombia är ju som en bit, men det var lugnt, vi klarade ju det och kom i tid lektionen efter. På den lektionen för man välja mellan matte eller NO men eftersom att vi har vikarie så fick jag jobba SO eller ja, jag skulle bara skriva ut den och sedan gå in i klassrummet igen, men i klassrummet fixade jag bara i ordning allt istället för att jobba, rätt nice ;)

Sedan slutade vi egentligen men jag och Rebecka stack till syslöjden och jag blev klar med G nivån på virkningen, äntligen! :) Nu är det bara VG och MVG om jag nu ska göra MVG förstås men det tror jag ju, alltid roligare att få MVG i ämnena och få lite plus poäng ;) Efter att vi var där så stack jag och fixade allt till SOn och så lämnade jag och Rebecka in det, äntligen är det också över, är så less men nu är jag fan fri! :D Fast jag har ju stort-testet nästa vecka i matte och det är typiskt för jag gillar inte alls matte, det är tråkigt men jag fattar det iallafall så det är lugnt :) Och så är det ju något i engelskan men det är ju chill och fan vad jag började snacka om skolan, snacka om att det är tråkigt så nu slutar jag med det :)

Förövrigt så är det bara 16 dagar, 11 timmar, 30 minuter kvar till sommarlovet :D
Har berättat för fler att jag ska flytta och ingen vill ju att jag lämnar stan men jag har bestämt mig och vill dom inte vara utan mig får dom flytta med ;) Off det kommer bli tungt att lämna dom flesta och vissa flyttar ju också och då är ju chansen ännu mindre att vi träffas, men nog gör man det iallafall, jag får kirra det helt enklet :D

En annan sak är ju det här med festivaler, har lust att gå på kf men ändå på gatufestivalen i sundsvall. Men ett måste är ju pdol har redan snackat med en som ska dit och det är ju min "nya" kompis Simon Palovaara, trevlig kille förövrigt :) Och så har jag ju Robin där också och så får jag se om jag får med mig Ciia för vi skulle ju åka dit redan förra sommaren men hon kunde inte så jag fick åka själv, men det var svin skoj kan jag säga och det måste jag göra om! :)

Har en låt på hjärnan och det är just denna;

Rätt bra ändå men den är rätt tjatig också men vafan den försvinner nog snart men denna låt får även vara dagens låt! :)

Måste nog gå och kolla vad kylen/frysen har på menyn för en viss Sandra börjar bli väldigt hungrig. Juste, idag ska jag hitta mig ett par skor som jag ska ha på grundenten och skolavslutningen men det är först efter jag har käkat :) så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0