25 maj 2010

Segt att sluta så tidigt men rätt skönt ändå, jag har inte direkt så mycket att göra, har lust att gå och sola idag men det är ju inte det trevligaste vädret att gå i så det är ju rätt synd att det ska spöregna, men ändå så gillar jag regnet, men just idag känner jag att jag vill ha sol!!

Och nej jag har inte hittat några skot än heller och vet ni varför? Då ska ni få höra. Jag har inte ens letat, kom på det precis nyss så jag får väl ta och göra det nu ett tag :)

Men en sak kan jag ju göra och det är ju att min mormor drar till jobbet där innan 6 och då kan ju jag åka med henne och sedan gå och sola, aaja, vi ser ju :) Ojoj, vad jag längtar till sommaren och hoppas att jag får mitt arbete, mami fixar det, I hope! :)



Men nu ska jag ta tag i detta och beställa ett par skor så ni får klara er, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0