230510, sista för kvällen

Hej ni underbara!

Idag har jag tagit det absolut lugnt, eller så inte! :D

Idag har jag varit med Magnus Johansson till typ 4 (?) eftersom att jag, Jennifer, Thor, Loffe och Angelica skulle till gruvtrollets lekland och snacka om att det var skoj att vara där och leka, det var svin skoj! En video ska med för engångs skull men jätte bra är den då inte, blir snurrig som fan x) hihi. Och lite bilder ska med, förstås :)


Angelica, Thor och Jennifer 


Thor och glassgubben (y)
 
och så... 
  
... Filmen med mig. Jennifer tänke film mig när jag åker den största kanan men det går inte så bra eftersom att jag är för snabb men på det tredje ska det ske ;) men jag filmade också, mycket barnskrik och snurrig av filmen blir man men jag tänkte testa för första gången, så här har ni den! :)


Igår var jag ju med Mange, vi satt här hemma hos mig en stund och sedan tänkte vi dra och bada och eftersom att det är stor helg så är ju inte badis öppet men Mange fixade in oss och snacka om att det var skoj! Från klockan 7 till klockan 12- halv 1 var vi där. Badade, bastade, "tränade", floating, lekte och umgick, jätte trevligt när jag inte har pratat sådär ordentligt med honom på över 1 år, har saknat honom rejält mycket. Men han har förändras rätt mycket, så som en sak som jag inte får in, han ska vara VEGETARIAN  i ett år! Och då är frågan varför?! ;o men svaret jag fick var typ; "skoj skull" men hallå kött är ju gott :D Nä men det var trevligt, hoppas jag får uppleva en sån där kväll igen, bara han och jag fast det hade även varit roligare att vara många fler, så jag får se om det blir som vi kom överens om och det var att vi skulle slå rekordet till att ta dit människor, vi ska slå 50pers tror jag att det var, men det blir väl en lätt match antar jag, iallafall för mig ;) :D YEAH, Sandra är på topp bland folket! And I like it! Jag är en sån person som vill stå i centrum.


Sanningen rockar, blev inte ovän med någon i helg, vilket betyder! :)

Men nu ska jag fortsätta på min SO så att jag blir klar med iallafall hälften så att jag slipper stressa imorn, och så ser vi ju om jag sover hemma inatt, rätt tråkigt att sova hemma ensam hela helgen och så idag till imorn, aja vi ser ju helt enkelt :) Men nu får ni ha det bäst, puss och kram älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0